Plastmattor

Som ni säkert har läst så är jag på jakt efter en ny matta i hallen. Kan inte bestämma mig för om det ska var en färgglad matta eller en tidlös som passar in till allt. Det hade varit kul med en färgklick samtidigt som jag känner mig själv och byter gärna färg många gånger om...:-) Någon som har några bra tips på snygga mattor??? Här kommer ialla fall några underbara mattor från BRITA SWEDEN som förövrigt har massa underbara produker i alla möjliga färger! Någon av dessa kanske?




Bild:britasweden



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det finns ett stort utbud av plastmattor nu förtiden ,både billiga & dyra.Bloggen Alla Bäckar små tipsade förut om Mattsmattor.se,kika in där!

2010-01-25 @ 08:34:06
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej

Har själv köpt både pappelina mattor och billigare alternativ från Horredsmattor från Ellos. Självklart tycker jag att pappelinan är finare ligger bättre på golvet mm. Men jag är ändå jättenöjd med mina horredsmattor från ellos. de är prisvärda, jättesköna att stå på osv. Sen så får man ju hela tiden bra rabatter från ellos, då blir de nästan gratis ju =) Har en röd med prickar i tvättstugan på kalla klinkersgolvet, med mattan är det underbart att stå där och vika tvätt.

/Ulrika

2010-01-25 @ 09:47:31
Postat av: NOOK Elin

Den gul/gröna va supersnygg! Den tror jag skulle passa...

2010-01-25 @ 12:07:44
URL: http://nook.webblogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0