Rösta på din favorit

Formex mässan håller på förfullt och jag har varit inne på deras sida och röstat på min favoritutställare. En jury har valt ut 19 st utställare från Formex vår och höst 2010. Produkten ska ha någon av dessa kriterier:

Produkten ska ha ställts ut på Formex vår eller höst innevarande år
Produkten ska vara ny för året
Produkten bedöms efter designhöjd
Produkten ska vara tidstypisk

Gå in och rösta du också, du kan vinna fina priser!

Denna lampan från OddBirds är nog min favorit tror jag. Kul design som påminner om mormors inredning. Är man lite pysslig så kan man ju faktiskt göra en egen. Jag har en svart tygsladd som ligger och väntar på att få hängas upp, kanske att jag skulle prova mig på en liknande lampa? På måndag är det jag som letar efter träkulor i affärerna.






Bild: Formex


Kommentarer
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0