Tampongväska

En nyhet i b a g [ e r i c a ] shoppen är en liten tampongväska. Har ni samma problem som jag att den lilla pappersaken som tampongerna ligger i alltid går sönder och innehållet ligger någon annanstans i väskan? Här kommer lösningen! Ett litet fodral som är ca 9x9 cm. Vaxad utsida med ett bomullsfoder på insidan.

Pris 49 kr/st. Frakt & exp.avg tillkommer med 20 kr. Mixa och matcha mellan olika vaxdukar och foder. Du hittar alla tyger och vaxdukar om du går in på länkarna under vaxdukar och foder. Jag syr upp efter dina önskemål!

Skicka ett mail till [email protected] med din beställning så får du mer info ang betalning och leveranstid.

Nu har bagerica fått en egen hemsida www.bagerica.se. Försäljningen fortsätter där, välkommen in!

























Kommentarer
Postat av: erika

hej!



tjusiga!

nu har en pågånde tävling om en mössa från mej precis avslutats, så nu kör jag dina nåldynor om det är ok!?



hej hopp!!

2009-09-16 @ 18:46:34
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com
Postat av: fru Sätterlund

Åh vilka söta tampongväskor. :) Vad duktig du är!! Perfekt att ha några reserver i väskan...

Ha det gott,

Kram Therese

2009-09-16 @ 20:56:58
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Men så smart! Vet precis hur det brukar vara, tamponger lite här och var i väskan och en trasig tampongkartong i botten av väskan. Vilka smarta produkter du gör!



Vad kul att du är med och tävlar om två mine glas på min blogg, Lycka till nu!

2009-09-17 @ 13:11:45
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Erika; Tack Erica! Jag har beställt från Mellmine och är jättenöjd med deras plaster. Kanske blir en beställning igen. Men helst vill jag se den orange plasten irl först. :/ Kanske jag hittar på Citygross i helgen? :)



Vilken smart idé med tampongväska! :) Och snygga är dem!!!!



2009-09-17 @ 18:37:42
Postat av: Junitjej

Får man plats med bindor i denna?

2011-01-02 @ 20:38:39
URL: http://junitjejen.se
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0