Panduro Creative Challenge

Panduro Hobby har utmanat ett urval externa inrednings- och pyssel intresserade bloggare med en tävling.

Jag fick en förfrågan om att vara med och givetvis tackade jag ja! Har redan gjort en liten sak (som givetvis är hemlig! :-). Ett lite större projekt är pågång också...

Tävlingen startade i fredags. De utvalda bloggarna kommer under två veckor att tävla i att skapa det mest kreativa, nytänkande och inspirerande alstret. Deltagarna får ett pysselpaket med samma innehåll. Det finns få begränsningar för hur de tävlande väljer att använda pysslet och antalet alster som de väljer att tävla med. De får komplettera med egna pysselprodukter, enda kravet är att de alster de väljer att tävla med innehåller något av innehållet i pyssellådan.

Pyssellådan innehåller: 4 burkar Hobbyfärg, penslar, självhäftande väggdekoration, startset för scrapbooking, inklusive några piffiga "accessoarer", smyckesstartkit och verktyg. För att se produkerna på bild och läsa mer, gå in här.

Efter två veckor bedömer en enväldig jury, bestående av anställda på Panduro Hobby vilket alster som:
Är mest nytänkande
Har mest kreativ höjd
Är mest troligt att inspirera andra att börja pyssla.





Bild:Panduro





Kommentarer
Postat av: NOOK Elin

Våran tv-bänk är tre små skåp från Ikea som vi skruvat upp på väggen och borrat hål för sladdarna. Tror dom är från serien BESTÅ.



Va spännande det ska bli att se vad du pysslat ihop!

2009-10-19 @ 09:58:29
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Ann

Kul o väldigt spännande med tävligen. Jag är urkass på pyssel. Jag vet vad jag gillar o kan "härma" andra men har inga egna pysselideér.



Ang. legobitar så är våra barn oxå ärvt av sin pappa. Typ hur mkt som helst. Sen har barnen fått genom åren så vi har typ 10tusen bitar som ALLTID skall hällas ut. Dom måste ha JUST den biten och då måste allt hällas ut.

Grr- jag blir tokig!! Men vi har sopborstekit så dom får sopa upp. Men tyvärr så är det mkt som skall sparas för att dom är mitt i ett bygge.



Men lego är ju bra o skapar kreativitet så man skall inte klaga antar jag.



ha en fin dag!!

2009-10-19 @ 15:44:54
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Be Inspired -Inredning & design

Grattis vännen! Jag har en fråga, allt tyg du syr dina bakverk utav, vart köper du det? Vad är det för material? Kraaaaaaaaam sofie

2009-10-19 @ 17:26:55
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh så skoj att få vara med i något sådant! Det skall bli spännande att se vad du skapat sen:) När och om man får se:) Kram kram

2009-10-19 @ 17:49:16
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0