Virkad tårta

Här om dagen kom det ett sött litet paket med posten. Anna med bloggen Dagenskreativa virkar massor med dundersöta saker, bl a bakelser som jag är så förtjust i. Beställde en söt liten nyckelring som ser ut som en princesstårta. Kika in i hennes blogg för mer godsaker! 

Nu är det sista dagen för min namntävling och många bidrag har kommit in. Favoriterna hos er är bageri[ca] och [andra bullar]! Tävlingen avslutad inatt 23:59 och namnet och vinnaren presenteras imorgon! Jag har fortfarande inte bestämt mig, jag har några timmar kvar att klura. Att det ska vara så himla svårt!!!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ska du byta namn ? Kanske bull&bak då :)

2009-11-08 @ 20:08:01
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: dagenskreativa

Kul att höra att du blev nöjd med den lilla tårtan:)



Kram Anna

2009-11-11 @ 23:27:12
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0