Tillknycklad vas

Det finns många "tillknycklade" produkter på marknaden just nu som tilltalar mig i sin lekfulla design!  Knyckliga muggar, papperskorgar, bord, fat mm. Kom på för ett tag sedan att vi faktiskt hade en vas hemma när jag var mindre som såg ut som en tillknycklad brun papperspåse. Mamma hade kvar den och jag fick lov att låna den och spraya den vit. Så här blev det! Man ska aldrig kasta något, det kan alltid komma till använding någon gång i framtiden. Jag får nog bygga på en våning på huset om jag ska få plats att spara allt. :-)





Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Erica; Hej! Snabela:et har sambon tillverkat till mig. :)



Ha en trevlig Söndag!



Underbar vas!! I like... :)

2009-11-08 @ 12:15:56
Postat av: Emma

Denna trend är verkligen snygg, gillar din kasse:) Ha en bra dag, kramar emmsan

2009-11-08 @ 13:36:46
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0