Trädgårdstjuvar

I helgen så har några ungdomar varit hemma hos oss och stulit min trädgårdsgroda!! Eller rättare sagt dom har bytt ut min groda mot någon annans sköldpadda. Det är tråkigt att folk inte hålla sig till sina egna saker, morrr!! Jag får ta mig en sväng i kvareret ikväll och höra om det är någon som saknar en sköldpadda och kanske har en groda över. Jag bytte verkligen inte upp mig :-) Eller var det kanske någon som trodde att grodan skulle förvandlas till en pris vid en kyss....men ops! det blev en sködpadda i stället? :-)




Kommentarer
Postat av: Skönt Hemma

Vilka lustigkurrar :I

2009-06-29 @ 18:32:23
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0