Vårnyheter

Det känns lite fel att skriva om vårnyheter mitt uppe i julrushen men jag kunde inte låta bli. Lagerhaus är en butik som jag alltid besöker när jag åkter till Göteborg. Deras design och priser är helt i min smak, mycket färg och retro, I LIKE!! Har ni missat deras nya hemsida så gå in och kika genast. Väldigt bra överblick över alla produkter och man kan till och med välja vilken färgskala man vill titta närmare på. Här kommer några favoriter som kommer till våren. Jag kommer garanterat köpa några av dessa...



Bilder: lagerhaus


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

MEn jisses vilka schyssta mönster det kommer :) Älskade det grön/turkosa... Hoppas det kommer in snart till butik :)



Trevlig helg!

Kram Therese

2009-12-10 @ 22:43:25
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Nina

Håller med dej, Lagerhaus är en underbar affär.



Ska korrigera vaxdukslänken nu.

2009-12-10 @ 23:14:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Åhh längtar redan att ta bort julen när jag ser dessa UNDERBARA saker och lagerhaus har rätt bra priser :)

2009-12-11 @ 15:58:29
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Lagerhaus

Hej!

Vad kul att ni gillar både vår nya hemsida och våra vårnyheter som finns i butik redan första veckan i januari. Det är jätte kul att ni tycker om vårt sortiment. Missa inte att vi även finns på facebook, där kan ni vara med att hjälpa oss att utveckla Lagerhaus så att ni kan hitta ännu mer roliga saker

// Lagerhaus

2009-12-11 @ 18:58:28
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0