Gult är en härlig färgklick

Nu börjar hallen så sakta bli klar. Väggarna är målade 3 gånger med olika gråa kulörer och nu tror jag vi har hittat rätt. Tänk att en grå färg ska vara så svår att hitta, antingen är den för blå eller för beige eller för lila. Den vi valde känns helt rätt tillslut! Det runda hålet är uppe och nu är det bara en vägg som ska tapetseras. Från början hade jag tänkt mig cerise som kontrast färg till allt det "färglösa" men nu är det andra planer :-), GULT har jag tänkt med ev någon till färg. Första gula saken är köpt och det är en plansch som jag länge har velat ha. Nu vet jag exat vart den ska sitta så ett köp av denna var given! Bilder kommer så småningom på hallen.

Bild: petrified in pink




Kommentarer
Postat av: CreativeActivity - Sandra

Jag älskar grått! Vårt kök har vi målat i grått och jag höll också på och vela innan vi bestämde nyans. Vi valde en helt neutral som varken var brutet åt rött eller blått. Det blev bra!

2009-12-14 @ 23:29:35
URL: http://creativeactivity.blogg.se/
Postat av: Lina

Den har jag i hallen! Jättesnygg!

2009-12-15 @ 08:52:29
URL: http://bullmammas.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Visst är det härligt med gult?! :) En av mina favoritfärger.

Hoppas du har en bra dag. :) Kram

2009-12-15 @ 13:20:47
Postat av: Therese

Den är så fin!!!

2009-12-17 @ 13:46:30
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Lämna gärna en hälsning!
Kramar Erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0